۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

فتح

از دیروزکه آنفولانزا ناجوانمردانه به من حمله ور شد حسابی ناک اوت شدم و در همان راند اول کم آوردم لامصب بد جور مرا انداخت. جوری که طول دیروز یا خواب بودم یا در اینترنت چرخیدم. البته اکثرش را در خواب آمیخته با کابوس و عرق و درد و تب گذراندم. امروز کمی بهتر بودم. البته تا دم غروب که دوباره تب امانم را برید.
یکی از "اساتید" فرمودند:"بسيج بايد در دوره خصوصي‌سازي كارخانه‌ها را فتح كند". یکی نیست بگوید مگر چیزی مانده که فتح نشده باشد. اگر چیزی هست سریع به برادران آدرسش را بدهید سریعتر فتحش کنند و پرچمشان را بکوبند و سرود فتح قله شان کارخانه شان را بخوانند!
خدار ا شکر کل مشکلات مملکت با دستگیری 12 ادم مردم ازار و بیکار که رفته بودند کاور بسیجی را بی اجازه پوشیده بودند و مردم را مورد نوازش چوب و چماقان قرار داده بودند حل شد. ضمن تشکر از " اساتید" که توانستند با تلاش بی شائبه و شبانه روزیشان طی 5 ماه این " عناصر غیر بسیجی خود سر" را شناسایی و دستگیر کنند، پیشنهاد میشود نام این عناصر سرخود در کتاب گینس ثبت گردد. چون این 12 نفر با توانایی معجزه اسایشان توانستند در نواحی مختلف تهران بزرگ ضرب و جرح کلی ادم را در فاصله زمانی محدودی انجام دهند!
راستی یک نکته: کسی ریش تراشش راگم نکرده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر