۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

اساتید

این چند روز کلی تعطیل بودم وکلی در وب چرخیدم. چقدر مزه تعطیلی خوب است،چقدر مزه تعطیلی خوب است و چقدر من از همه تعطیلات خوشم می آید.
در تعطیلات ادم فرصت پیدا میکند سوختگیری کند، بخوابد، بخواند و وبگردی کند بصورت مضاعف! البته اگر پی در پی دیسکانکت نشود! خدا پدر مخترعان اینترنت را رحمت کناد و گرنه از "بی خبری" میمردم!
دوستان "اساتید" همین چین و روسیه هم یکی به نعل میکوبند یکی به میخ! هم دم "اساتید" را میبینند هم رای مثبت به قطعنامه میدهند "اساتید" هم که به روی مبارک نمی اورند همش میگویند "کار کار انگلیسیهاست"، کار کار عمو سام است. ما که نفهمیدیم رای مثبت مگر با رای مثبت فرق دارد!
 یکی از " اساتید" هم رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی  شد. خوب ایشان که جزء زوج های خوشبخت این ملک مظلوم هم معرفی شده اند. یک اسکار و یک نوبل هم به ایشان بدهند کار تمام است! داشتم به علوم انسانی مظلوم فکر میکردم خدا به دادش برسد!!
البته " اساتید" نشان داده اند که به نوبل علاقه وافری دارند برای همین جایزه اولین و تنها برنده این جایزه ملک مظلوممان را که از اتفاق تنها زن مسلمان برنده این جایزه هم هست را به عنوان مالیات برداشته اند برای خودشان. شما یاد کارتون خاصی نمی افتید!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر