۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

مردم

چند روز سفر هرچند برایم لازم  بود اما حسابی کارهایم را به هم ریخت و نگذاشت به وبلاگم سری بزنم با اینکه قصد داشتم در سفر هم وبگردی کنم اما نشد! شاید هم بد نشد!!

دیروز بعضی ها عین جن بو داده دوئیدند وسط و عین یک بچه نق نقوی دماغو که هی جر زنی میکند هی لج میکند و هی دهنش را برای خلق کج میکند تالاپی گفت که اگه حرف من نباشه من قهر میکنم و مثل همان بچ ننر و لوس و بی مزه لایحه اش را زد زیر بغلش و رفت خانه شان!! اصولا بعضی ها تاب یک ذره مخالفت را ندارند در حالی که میگویند آزادی در قلمروشان 360 درجه ایست!!
اما خلق خدا گوشش بده کار نیست شبها با بلند ترین صدا خدا را صدا میکند و روزها دنیا را به کام دشمنان خلق ال.. زهر میکند!
این راه تمامی ندارد تا حق, حق است تا خلق خدا طالب حقند و حقیقت این راه ادامه دارد.
راستی امروز 13 آبان است! خیلی ها به استقبالش رفته اند و خیلی ها مثل موش ترسیده اند و هی از دور شاخ و شانه میکشند که "ال میکنیم بل میکنیم" اما یادشان رفته یک عمر ال کردند و بل کردند و جیم بل کردند اما نتوانستند صدای خلق خدا را ببرند. آخر این ملک مظلوم مگر اموال پدر جدشان است که آن را در انحصار خود در آورده اند این خاک مال همین خلق ا.. است این ملت حق دارد که خود بخواهد خود تصمیم بگیرد حالا این ملت خیلی چیزها را میخواهد و خیلی چیزها را نه! باید پنبه از گوش بعضی ها در بیاید این ملک مال این ملت است همین والسلام!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر