۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

اینترنت

امروز باز از ان روزهاست که آفتاب دل میبرد از عالم و آدم. گرمای مطبوعی میدود زیر پوست که در این پاییز برگ ریز غنیمت است.
وب گردی عالمی برای خود دارد آدم ناخواسته گاهی به خبر هایی بر میخورد که فکر میکند نکند " حضرات " دارند شوخی می فرمایند مثل همین جمله که "پهنای باند اینترنت با سرعت 128 کیلوبیت در ثانیه با کیفیت بالا در اختیار کاربران خانگی قرار گیرد، مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت." .
من چیزی برای گفتن ندارم واقعا مانده ام مردم چرا با این سرعت باورنکردنی اینترنت که فکر میکنم از آخر در دنیا تقریبا در رده های بالا هستیم اینقدر نق میزنند میخواهند بروند اینترنت چه کار؟ همه جا که به حمدا.. و المنه تعطیل است( مسدود است). بروند کشکشان را بسابند اینترنت اصلا چیز بدی است نکند مردم میخواهند معتاد شوند.!!
البته از حق نگذریم " حضرات" حق دارند بگویند سرعت اینترنت همین قدرش بس است اخر بالاخره باید جلوی خبر ها را یک جوری گرفت. مثل همین" ددر رفتن"  " بعضی ها"  و استقبال"گرم و پرشور" اهالی برزیل از ایشان. بالاخره این ارزو برای مسافرت به آمریکای جنوبی هم براورده شد و با کلی هلهله و دبه دبه و کب کبه و با یک 200 تا 300 نفر ازایادی و اذناب بار بندیل سفر بسته شد. البته مسلم است با این یک لشکر ادم که با " بعضی ها" رفتند سیزده بدر جا برای 4 تا خبرنگار توی هواپیما پیدا نشود!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر