۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

کمیل و پارتی

اینروزها همه چیز قاطی شده است راستش من که نمی فهمم خداییش خودتان قضاوت کنید من حق دارم شاخ در بیاورم یا نه!! تصور کنید در این ملک مظلوم چند نفر بروند دعای کمیل و چند نفر توی همان ساختمان بروند پارتی و وقتی می آیند بگیرند و ببرند کمیلی ها را میگرند و اهل پارتی ها را به اشتباه میگرند و وقتی می فهمند کمیلی نبوده اند ولشان میکنند!! اصلا گرفتن آنهم از این نوع در حریم شخصی ادمها کار بدی است اما من که شاخم در آمد. من نمی فهمم تا دیروز اگر یکی می خواست در کنکور به زور رفوزه اش نکنند یا کار پیدا کند راست یا دروغ باید کمیلی بود و زبان "بعضی ها" لال, خدای نکرده بینوای فلک زده اگر از 200 کیلومتری یک پارتی رد  میشد کارش با کرام الکاتبین بود اما حالا پارتی رفتن حلال است و کمیل خوندن حرام . خداییش هضمش برای من که ناراحتی معده دارم کمی سخت است!
از طرفی پیامک های با حال اینروزها واقعا جالب است. اساتید دیدند مردم پیامک نمیزنند خودشون پیامک میزنند مردم حالش را ببرند و مخابرات پولش را. واقعا فکر میکنند کسی از این پیامکها می ترسد من که فکر نکنم! زیاد سخت نیست اساتید  16 روز دیگه صبر کنند میتوانند بفهمند!
از طرفی یک استاد فرزانه تالاپی گفته "هر کسی مردم را از هدفمند کردن یارانه بترساند خائن است و باید محاکمه شود". وا.. ما تا دیروز فکر میکردیم کسی حق مردم را بخورد خائن است مثل اینکه اشتباه میکردیم. اگه حساب ترساندن باشد پیامکها اخیر هم که توی" ژانر وحشت" قرار میگیرند اما فکر نکنم کسی برای ارسال انها محاکمه بشود. اگر شد به ما هم خبرش را بدهید.

۳ نظر:

  1. Dooste golam, az khoondane matalebe webloget vaghean lezzat mibaram.
    Be karet edameh bedeh, rasti be nazaram behtareh banner sitet ro avaz koni va ye chize rangitar bezari.

    پاسخحذف
  2. mahiato chekar kardi? mikhastam beheshun ghaza bedam! )-:

    پاسخحذف
  3. آیین عشقبازی دنیا عوض شده است
    یوسف عوض شده است زلیخا عوض شده است.

    پاسخحذف