۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

شکر

این روزها دوستان  مرا حسابی شرمنده کرده اند، دیشب هم مهدیه و آقای دکتر کلی خجالتم دادند ازشون ممنونم به من حسابی خوش گذشت و کلی خندیدم و خنداندم. دوست خوب ثروتی که آدم ازش بی نیاز نمیشه هیچوقت. از تمام دوستان خوبم برای همه لطفهاشون ممنونم.
ذهنم شلوغ است عین یک جعبه ابزار که کلی پیچ و مهره توش ریخته اند. عین کمد اقای ووپی ! که تا درش را برای تنسی تاکسیدو باز میکرد کلی خرت و پرت میریخت بیرون.به خودم کمی حق میدهم کارهای خودم کم بود اتفاقات هم نمیگذارند دمی فقط دمی از این دنیا  و شر وشورش بیاسایم!
چشم مادر بعضی ها روشن به حمد ال.. و المنه ما از نردبان فساد مالی و سیاسی 27 پله سقوط داشتیم این را گروه شفافيت بين المللى گفته تعریف فساد از نظر این سازمان غیر دولتی عبارت است "از سوءاستفاده از قدرت مبتنی بر اعتماد، برای نفع شخص." مثلا قبول رشوه از سوى مقام هاى رسمى به منظور انعقاد قرار دادهاى دولتى. خوب خودتان بگویید جای شکر ندارد!
من که دارم خدا را شکر میکنم اگر ادم شکر نکند باید برود خودش را بکشد یا باید خودش را در خواب سکته دهد. راه دیگری هم ندارد چانه نزنید راه ندارد!!




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر