۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

ملوان

باران تند و بی امان از ناودان اسمان میبارد انگار نه انگار که دیشب ستاره ها به مهمانی شهر آمده بودند.
در این هوای تمام پاییزی در این صبحگاه مرطوب و که رو به سردی گذاشته  نشسته ام به وب گردی و نوشتن. اصولا ادم نمیتواند دو دقیقه به باران فکر کند از بس از چپ و راست اتفاق است که تالاپی می افتد: یکیش همین ملوانان انگلیسی که کت و شلوارهای هاکوپیان قبلیشان نیم دار شده امده اند پاپانوئل کت و شلوار سال نو  را بدهد هاکوپیان اندازه بگیرند برایشان بدوزد. شاید هم هوس پسته کرده اند که باز سر و کله شان پیدا شده است!
یکی به جان هر که دوست دارد بیاید مرا روشن کند بالاخره مصاحبه با  شبکه های خارجی جرم هست یا نیست! معاون" بعضی ها" دلیل نرفتند " بعضی ها"به همایش  شکرانه اتحاد  را انجام يک مصاحبه خارجی که زمان آن از پيش تعيين‌ شده بود، اعلام کرد!
خداییش یک نفر بیاید برای من توضیح دهد تا از جهالت رهایی یابم مگر کلی آدم به دلیل ایمیل زدن، زنگ زدن، مصاحبه کردن و... با این شبکه های  خارجی سیم جیم نشده اند! تازه هیچکدامشان هم قرار نبود بروند مجلس همایش " شکرانه اتحاد"! 

درباره این جمله یکی از "اساتید" اصلا هیچ حرفی ندارم که بزنم: "ما زندانی سیاسی نداریم"!!!!
و البته باید یاد آور شوم که آدم باید هنگام سالاد خوردن مواظب باشد یک هو خدای نکرده قرصی را اشتباهی نخورد خطرناک است ممکن است زبان "بعضی ها" لال خودکشی کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر