۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

خرخره

مجال نوشتن که نمی یابم حسابی از قافله خبرها جا می یابم!
یکی از " اساتید " گفت:" رسانه های خارجی که دروغ نمیگویند". یکی به ایشان بفرمایید بی خیال استاد نکند منظورتان این است که رسانه های اساتید دروغ فرمایش میفرمایند! نزنید این حرف را " استاد"!! مردم هنوز حرفهای" اساتید" یادشان نرفته که همین دیروز پریروزمی فرمودند این رسانهای امپریالیستی دروغ پراکنی میکنند! لطفا  از این صحبتها نفرمائید!!!!!

یکی دیگر از اساتید هم فرمودند " اگر آقا لب تر كند خرخره این آقایان را می جویم."!  اما این جمله " استاد " باید از نظر زمان فعل تصحیح چون " استاد" و امثال ایشان سالهاست که دارند خرخره مردم را میجوند!

مشاور مطبوعاتی " بعضی ها"،هم تالاپی و بی هوا فرمودند: "در سفرهای استانی یا سفرهای خارجی باید به جای خبرنگار، نویسنده مطبوعاتی، حضور پیدا كند. " فکر کنم بهتر بود یک سناریو نویس همراه میبردند به همراه منشی صحنه. کارگردان هم که الحمدا.. توی بقچه شان یافت میشود سیاه لشکر هم که همیشه با اتوبوس دور وبر ایشان هست خودشان هم که ماشاا.. یک پا اکتورند. چی کم دارند . قدشان از اکتور کمتر است یا فن بیانشان! روزنامه نگار ببرند که موی دماغشان بشود ! هر چند که این چند تایی هم که در رکاب التزامشان بودند همه از مقربان درگاه بودند اما اصولا اسم خبرنگار آلرزن است و برای سلامتی شان خوب نیست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر