۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

تخلف

آسمان کولاک کرده است.باران تند و بی امان می بارد، بی انکه بپرسد راهش را می یابد ومیرود عین مردم که راهشان را یافته اند و بی انکه بپرسند بی توجه به های و هوی مردم فریبان دارند میروند آنجا که باید بروند!
یکی از " اساتید" فرمودند: "وزارت نفت و بانك‌ها از نظر رقم پر تخلف‌ترين دستگاه‌هاي اجرايي هستند." یکی نیست بگوید دانشمند، استاد مگر انتظار دیگری داشتید، سفره مردم که نفتی نشد، کلیه ارزاق هم که به حمد ا.. گران شد قانون ماده و انرژی میگوید ماده و انرزی از بین نمیروند بلکه به هم تبدیل میشوند این وسط پول نفت اگر توی سفره مردم نیست لابد یکجایی هست دیگر!
البته " استاد مربوطه درباره اختلاف یک میلیاردی وزارت نفت و بانک مرکزفرمودند:"البته همين تخلف‌ها هم به اندازه كافي براي كشور ضرر دارد اما نامش نه اختلاس است و نه دزدي و نه فساد." یکی بیاید مرا روشن کند و بگوید اسم این تخلف چیست نکند اسمش حرکات موزون است در یک بعد از ظهر پاییزی یا نصب ماهواره روی پشت بام! پیدا کردن پول این تخلف پیش کش لطفا اگر هر کس اسم این تخلف را هم پیدا کرد ما را هم خبر کند!
 
یک روزنامه دیگر هم بسته شد. خبر تکراری است به بزرگواری خودتان ببخشید معمولا هر چند وقت یکبار یک روزنامه مادر مرده بسته میشود و اگر نشود باید پرسید مگر امروز " اساتید " خواب مانده اند!
اما جلوی نور را نمیشود گرفت یا منحرفش کرد آگر هم بشود نتیجه اش یا سیاهی است یا سیاهچاله



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر