۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

میهمان ناخوانده

امروز عزیزی دوست داشتنی را دیدم و با هم دمی از دل نگرانیهامان حرف زدم دمی که تبدیل به ساعاتی شد! از تغییر آدمها تا این اوضاع وانفسا! از ظلمها و از امیدها !به لطف فیلترو سرعت پایین اینترنت هم که نتوانستیم وبگردی موفق دو نفره ای داشته باشیم دستم از لنگم دراز تر از وبگردی برگشتم!
اوضاع کامپیوترمن بهتر است و با فیلتر شکن میتوانم دنیا را سیاحت کنم انشاا.. قسمت شما هم بشود! اما وسط این همه خبر "استاد" دست راست بعضی ها فرمایش فرمودند: "امروز به مدد حضور فرزند شجاع ، باهوش و زیرك یعنی آقای"بعضی ها" امكان فریفتن او وجود ندارد. "بعضی ها" جلوه‌ی تمام نمای یك ایرانی آگاه، پرشعور و پرشور است كه در برابر سیاست‌های جهانی ایستاده تا همگان بدانند راه پیشرفت ایران قابل ترك كردن نیست." استاد مربوطه یادشان رفته که شجاع الدوله (به قول طناز سفر کرده ) که شجاعت از سر و کله اش میبارد و هوش از دو گوشش دارد فوران میزند با اینهمه حسن و کمال و قد و بالا و بر و رو و فن بیان و ادب و تربیت و هوش و ذکاوت که بر عالم و ادم روشن و اشکار است دیگر نیازی به پاچه خواری و تبلیغ ندارد! ایشان مثل پنجه آفتا ب میماند از هر انگشتش 60 تا هنر میریزد. لطفا یکی پیدا شود بر ایران و ایرانی منت بگذارد دست این شازده را بگیرد ببرد بگذارد ملت یک نفسی بکشد !
اما پسر شجاع! این هفته میمان ناخوانده دانمارکیها (گل محمدیهای سابق )بود لیست ملکه را که ورانداز کنید نام ایشانرا یافت نمیکنید باور نمیکنید یک تک پا بروید آدرس رسمی ملکه خودتان مشاهده بفرمائید.http://kongehuset.dk/publish.php?id=23249 خوب احتمالا پسر شجاع و باهوش یادشان رفته دعوت نشده نباید بروند میهمانی شاید هم صاحبخانه دعوت کرده اما خجالت کشیده اسم میهمان آگاه و پرشورش را بگذارد لابه لای اسم رئیس جمهور کشورهای دیگر!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر