۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

رفیق

امروز پایان تعطیلات است اما از حالا معلوم است که فردا روز متفاوتی است یکیش اینکه" اساتید" نگذاشتند 15 آذر تمام شوم فیتیله اینترنت را کشیدند پایین و دیگر اینکه به مدت  3 روز مجوز خبرنگاران خارجی باطل شده است!
" بعضی ها" هم که نمیتوانند دهان مبارکه را بسته نگهدارند  ، مرتب با تراکتور وسط اعصاب مردم لزگی میرقصند! البته در این بین چند نکته هست که جای تامل دارد یکیش دلخوری ایشان از دست برادر والادمیرشان است که هنوز که هنوز است برایش فرصت یکساله تکمیل پروژه هسته ای-مغزی که حق مسلم مان است تمام نشده است. البته یکی نیست خدمت حضور انور " بعضی ها" متذکر شود که دوست، گوجه فرنگی نیست که آدم پول بدهد نیم کیلویش را از "نارمک" بخرد! خوب، رفیق خریدنی همین میشود دیگر. مثل همین ولادمیر خان که نشست کنار چین و ماچین رای مثبت به قطعنامه داد حالا تا صبح پایت را بکوب زمین و بگو که ولادمیر" نمیداند چه کار دارد میکند"!
یکی دیگرش هم همین کشور دوست و برادر کومور که " اساتیدشان" پول بلیط هواپیما نداشتند بیایند دیدن " اساتید" وطنی لذا این اساتید هواپیما اختصاصی (غیر توپولوف) فرستادند خدمتشان. ایشان هم عوض تشکر تمبر شیرین خانم را چاپ کردند!
خب هوگو جانشان هم که با سرود شاهنشاهی به استقبالشان آمد، میماند جزایر قمرکه  " اساتید" گشته اند در میان کره جغرافیایی کشفش کرده اند.
فکر کنم ادم بی دوست بهتر است یک نگاهی به خودش بیاندازد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر