۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

قانون بازی

پارسال (منظورم ده، دوازده روز پیش است!)کلی برای شروع امسال برنامه داشتم که این بیماری زد هم چیز را به هم ریخت حالا یک عالمه کار نیمه کار دارم که بایدد تمامش کنم! فکر کنم من به یک تعطیلات مضاعف! نیاز داشته باشم.
البته مردم فعلا به فکر به در کردن سیزده شان هستند و سبزه به اب دادن در این سبزاسبز سال حالا هر چه قدر دل حضرات می خواهد کلمه سبز را از پیامک ها حذف کنند! امسال سبز شروع شد و سبز ادامه خواهد یافت فقط صبور باید بود و مقاوم.
خیلی خوشم امدوقتی دیدم نوری مالکی که رقابت را باخته نزد زیر صفحه بازی و گفت:"همه باید نتیجه (رای مردم) را بپذیریم" این وسط تابناک با اعلام برنده شدن نوری مالکی نمیدانم هوس دایه بودن کرده یا کاسه داغتر از آش بودن ! تازه رسانه میلی حضرات هم ادعا میکند که تقلب در انتخابات عراق شده! این ادعا شما را یاد کدامین مثل می اندازد! ادم باید وقتی بازی میکند قوانین بازی را رعایت کند نه اینکه تا دید دارد می بازد دست ببرد در نتیجه یا بزند زیر صفحه بازی و جر زنی کند ادم قبل از بازی باید قانون بازی را بیاموزد! حیف که این روزها انها که باید حق مردم را محترم بدارند برای آن تره هم خرد نمیکنند اما باید دانست که حق گرفتنی است و یک روز گرفته میشود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر