۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

در و تخته

ادم در در و تخته بودن این جماعت حیران میماند یکی از حضرات میگوید«جامعه اسلامی اگر عیبی دارد باید عیب خود را بپوشاند و باز نکند و نگوید.» " و تازه مطلب را ادامه میدهد و یک چیزهای از تریبون میگوید که ادم شاخش در می اید که  دفاع از حکومت تا کجا که حتی به دینشان هم رحم نمیکنند. خواستید فرمایشات این حضرت را بخوانید نمازجمعه 88/12/21  تهران را جستجو کنید !
راستی جمله حضرت علی که "اگر خلخالی از پای زنی یهودی در امد اگر مسلمانی از غصه بمیرد جای ندامت نیست" را که یادتان است اما انگار اقایان یادشان نیست شاید بگیر و ببند و بیاویزهای خودشان را کمتر از کندن خلخال  میدانند. 
"شما فکر مي کنيد من کي هستم؟ وزير؟ من حمالم! در جلسات دولت بيسکوييت هايي به ما مي دهند که بز هم انها را نمي خورد. چرا شکايت مي کنيد من که وزير هستم صبح که از خانه به دفتر وزارت مي ايم قابلمه غذايم دستم است.”
ای حرفها هم مربوط به یکی دیگر از اساتید است گفتم که در و تخته جور است تازه این وسط خود " بعضی ها هم با واژه های زیبای" احمق" و" مرده شورشان راببرد" در جمع حامیان همیشه در صحنه شان در سفری استانی هرمزگان که سندش(فیلمش) موجود است!!! با سبزه گل را آراستند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر