۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

قسطنطنیه

پاورچین پاورچین بهار از راه میرسد و شد زمین سبز، آسمان سبز، بلبلان نغمه خوان سبز، باغ سبز و باغبان سبز.( براساس شد زمین مست، آسمان مست، بلبلان نغمه خوان مست، باغ مست و باغبان مست)
حالا کی میتواند جلوی این هجوم ناگهان سبز را بگیرد. حالا تا دلشان بخواهد رنگ سبز جدول خیابان را عوض کنند و رنگ سیاه بزنند!
خدا وکیلی چقدر آقایان خیر کرده اند که تا یکی شان راهی بیمارستان می شود مردم دلشان خنک میشود. آقایان بروند کتاب اعمالشان را تورقی کنند ببینند چه کرده اند که مردم با آنهمه که از شاه و پدرش کشیده بودند باز میگویند "خدا پدر شاه را بیامرزه"! حضرات دارند با آنچه با مردم این ملک مظلوم میکنند بلیط یکسره برای بابای شاه میگیرند به مقصد بهشت!
حالا هی حضرات برای خودشان سوخت روز جزا جمع کنند و هی آدم بگیرند و ببندند و بیاویزند. فکر کنم روزنامه نگاران همشان یک دوری رفتند جهت نوشیدن آب خنک زندان که حالا نوبت فیلم سازها شده بالاخره اهل هنر هم باید سهمشان را به اوین بپردازند. فکر کنم با سهمیه بندی آقایان به همه ملت ایران از سهام عدالتشان چند ماهی اقامت در اوین یا نقاط مشابه برسد.
این وسط یکی باید پیدا شود ی چند جلدی از کتابهای دبستان را برای بعضی حضرات بخرد که هنوز نمیدانند قسطنطنیه سالهاست که از نقشه ها رخت بر بسته ! ادم وقتی دارد دروغ میگوید و تهمت میزند بهتر است چشمهایش را باز کند ببیند قسطنطنیه وجود دارد که کسی عضو لژ فراماسونری ان باشد. شاید فردا یک عده را به جرم مذاکره با سزار امپراطور روم  دستگیر کنند.

۱ نظر:

  1. بعضی ها دید ه اند املا کلمه قسطنطنیه سخته گفتند بهتره ازش استفاده کنیم!

    پاسخحذف