۱۳۸۸ اسفند ۱۰, دوشنبه

روزنامه

روزنامه و مجله اصولا چیزهای مهمی هستند .کلی ادم در کار نشرشان هستند کلی دیگر در کار بستنشان و دو برابر اینها آدم در راه فرستادن ناشرین و قلم بدستان روزنامه ها به آن سوی میله هستند. امروز در راستای آزادی سیصد وآه درجه ای" بعضی ها" و بر اساس اینکه هیچ روزنامه نگاری  به خاطر اعتراض زندانی نیست( دروغ که حناق نیست) مجله ایراندخت و روزنامه اعتماد بسته شدند!  و بعد از هشت ماه که یکسری آدم که هم قیافشان معلوم است و هم اسمشان وهم جهت یادگاری فیلمشان را در هنگام نواختن نخبگان این مرز و بوم گرفته اند و به هر دلیل این فیلم بعد از هشت ماه جلوی دیدگان بنی بشر است! راست راست راه میروند پیش چشم خلق خدا و یک سری آدم که کارشان نوشتن و گفتن و فکر کردن است به همراه یکسری دیگر که نهایت کارشان بستن  یک پارچه بر دست و راه رفتن در خیابان است  دارند انطرف میله ها آب خنک مینوشند در این سرمای زمستان!
مملکت که گل و بلبل باشد اوضاع همین است که میبینید یک جناب محترمی خود را سراسیمه رساندند وسط میدانگاهی و دستشان را به کمر مبارک زدند و گفتند" اوباما اگر به ایران بیاید اعتراف میکند" خب حضرت اشرف نکند فکر کرده اند غیب گو تشریف مبارکه را دارند! اگر خواهر ترزا هم گیر شما بیفتد به ترور کندی اعتراف میکند!
بهتر است یک حرف را که تکراری است را تکرار کنم!:
آدم همیشه باید یک عکس بزرگ تمام قد از پینوکیو را بزند بیخ دیوار اتاق خوابش تا یادش بیاید که دروغ چیز بدی است حالا ما در این وبلاگ چند بار از دروغ و دروغگویی گفته باشیم از دست خودمان در رفته! اما کو گوش شنوا ! اخر جلوی چشم خلق خدا زده اند یک بنده خدایی را ناکار کرده اند بعدش "مشاور علیه"! بعضی ها می آییند یک دفعه تالاپی میفرمایند این بنده خدا که تیر خورده، توی خیابان که تیر نخورده توی آمبولانس بوده تازه خودش هم همدست قاتلینش بوده! دلیل هم دستیش هم اسمش است که در انگلیسی معنی اسمش میشود"فریاد آقای شاه". نمیدانم من از خستگی قاطی کرده ام یا ایشان یاتاقان سوزانده اند!

۱ نظر:

  1. بابا خودت می گی کشور گل وبلبل دیگه چه توقعی داری که یه عده راست راست دروغ نگن واقعا ها!!!!!
    یه عده هم حرفها ی بی ربط رو در جاهای بی ربط نگن!
    خدایش دیگه به این ملک نمی گفتن گل وبلبل خودت بگو می گفتند!

    پاسخحذف