۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

دماغها

تصورش را بکنید اگر قرارباشد مجازات ادمهای دروغگو مثل مجازات پینوکیو باشد انوقت فکر میکنید دماغ یکی از" برادران سه گانه (اخوان ثلاثه)تا کجا دراز میشد وقتی جلو چشم اینهمه ادم راست راست دروغ میگوید که هیچ خبرنگارو روزنامه نگاری به خاطر اعتراض در زندان نیست. شاید "حضرت والا " فکر کرده اند مردم سیزده بدر  رفته اند اوین! ایکاش مجازات دروغ گو دراز شدن دماغش بود چون حالا دماغ ایشان تا اخترک مسافرکوچولو رسیده بود و توی یکی از آتشفشانهای اخترک درحال جلیز و ولیز شدن بود.
البته طول دماغ ان یکی دیگر از حضرات هم که افتخار کرده هیچ کس در دوره مسئولیتش در تجمعات اسیب ندیده انقدر زیاد میشد که از تیررس تلسکوپ هابل هم خارج میشد. شاید ایشان فکر کرده اند مردم خودبخود در یک حرکت انتحاری خودشان را زده اند به تیر و تفنگ و چماق برادران و در اثر آن جان خود را از دست داده اند.یا اینکه  کهریزک را امپریالیست جهانی به کمک مزدوران قلم بدست وطن فروش فاشیست  برای بد نامی برادران برپا کرده اند.
و در همین دیار مظلوم که "بعضی ها" ادعای آزادی سیصد و اندی درجه ای برای آن دارند کنسرت یک خواننده معروف به دلیل حضور خانمها در گروه نوازندگان برگزار نشد! ما که کلی حال می بریم از این همه آزادی!! و دارد حالمان حسابی به هم میخورد از بس که آزادی زیاد است در حد خفگی! قبلا که تلویزیون این مملکت سازها را نشان نمیداد حالا که خانمها هم به سازها پیوستند. ما در خانه شیوه جدید ی از موسیقی را کشف کرده ایم که با توجه به محرومیت بانوان باید توسط آقایان نواخته شود اسمش را گذلشته ایم بشکن و سوت نوازی !! با دهن سوت بزنید با دست بشکن!
از سویی طبق ادعای حضرات با پرتاب مقدار قابل توجه ای جک و جانورشامل سوسک و لاکپشت و موش و کرم به فضا، ما مانده ایم با این همه قدرت علمی چرا هنوز عروسک دارا و سارا و کفش و شکر و سوزن و قفل و کلید و گریپ فرود و مواد شیمیایی و شلوار جین و پریز برق و کت و شلوار و پمپ و قطعات الکتریکی و پارچه و  گوشی موبایل و سیر و کامپیوتر و چراغ دستی و گلابی و رنگ و باطری قلمی و ماشین چرخ خیاطی و بافتنی و دماسنج و گل سر و مهر الکترونیک و سجاده و رومیزی و صندلی چرخان و پتو ... یک عالمه شیر مرغ و جون آدمیزاد دیگر را را از کشور دوست و برادر چین وارد میکنیم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر