۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

سندرم

خط پدیده جالبی است خط از مجموع نقاط تشکیل شده است که خود نقطه چیز مفروضی است. و این خط به خیلی چیزها ماهیت و معنا میدهد مثل هندسه ناقلیدسی و اقلیدسی. البته خط در مباحث غیر ریاضی هم پدیده مهمی است مثل خط خوش نویسی، مثل خط عابر پیاده مثل خط قرمز مثل خط فقر! که خیلی ها از اعلام آستانه این خط طفره می روند !
از خط که بیاییم این طرف، یک جماعتی که جز دکاتر و دکاتره این مملکت بودند یک روز کله صبح پس از مدتها شب بیداری و درسخوانی که از خصایص  پزشکان است رفتند امتحان دستیاری دادند و القصه  چندی نگذشت که باطل شدن امتحان به دلیل لو رفتم سوالات اعلام گردید حالا شما خودتان را جای این بندگان خدا بگذارید یک عمر درس بخوانی شب بیداری بکشی و انوقت این باشد نتیجه کار! حالا هی بگویید چرا مغزها در میروند( فرار میکنند)! چهار تا مغز یا به عبارتی آدم عالم دانشمند هم که نخواستندد جز مغزهای فرار باشند را هم به زور بیل و کلنگ و تراکتور هم شده دارند فراری میدهند! تو رو خدا اگر میخواهی مغزها در نروند بروید جلوی "حضرات" را بگیرید نه جلوی مغزها را!
حالا که مسیر مان به سمت دوستان گروه پزشکی افتاد باید نیاز فوری به یک چشم پزشک و همچنین متخصص مغز و اعصاب اعلام شود! چون یکی از "حضرات" فرمودند "ممکن است در برخی تصاویر به لحاظ انعکاس نور، رنگ‌های کناری پرچم در امتزاج با رنگ‌های پس زمینه دیده شده و باعث برداشت‌های نادرست شده باشد." البته این پزشکان یا باید کل خلق الله را معاینه کنند ببینند این چه سندرمی است که این همه آدم   دچار خطای باصره شده اند و سبز را آبی میبینند و یا باید حضرت اشرف را معاینه کنند تا ببینند ایشان دچار چه سندرمی شده اند که مردم را (دور از جان مردم) ابله میبینند!
آدم

۳ نظر:

  1. درست است که وارد حیطه من شده ای و تعریف هندسی از خودت ارسال می کنی بگذریم از این حرف ولی خطوطی وجود داند که نامریی اند و کسی نمی داند کجا ست و کی رد کرده اید ولی باید برای رد کردن آن حتما تاوان بدهید.

    پاسخحذف
  2. نمیدانم می دانند کی تقلب کرده یا نه؟ اگر می دانند خب چرا آنها را حذف و تنبیه نکردن بقیه خلق را راهی دانشگاه. اگر نمی دانند پس چرا همه را یکجا کله پا کرده اند گفته اند بروید خانه هایتان درس بخوانید دوباره بیایید. شاید می خواستند جبران قبلا را بکنند که در جای دیگر تقلب کرده اند. خدا عالم است.

    پاسخحذف
  3. خداوند بعضی آدمها را چشم داده اما متاسفانه چشم بصیرت نداده برای همین است که هر چیز را آنطور که دوست دارند می بینند و برداشت می کنند. هزارتا دکتر چشم و مغر بیاورید کفاف نمی کند زیرا درد ایشان از جای دیگری است.

    پاسخحذف