۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

برابری

زبان فرانسه خیلی با مزه است! آدم برای نوشتن یک کلمه یک عالمه حرف مینویسد که حتی نصفش را نمیخواند تازه خواندنش هم لم دارد به قول دکتر حسی است! فهمیدن بعضی چیزها هم مثل خواندن فرانسه می ماند و کاملا حسی است مثل تورم حالا هی "بعضی ها "خودش را به در و دیوار بزند که تورم الان 12 درصد است و درامد 20 درصد زیاد شده پس مردم پولدارند! اصلا برای فهمیدن تورم حس کم شدن توان خرید آدم نسبت به پارسال همین موقع کافی است وگاهی این حس انقدر عمیق است که تا مغز استخوان ادم را جلیز و ولیز میکند!
"بعضی ها" کلا کل دنیا را تحریم کردند!!ما که هیچی از هیچ جا وارد نمیکنیم و این دنیا ست که از شیر مرغ تا جان ادمیزاد را از این ملک مظلوم وارد میکند!!!یکی به جناب بگوید دارد خلاف توی اتوبان گاز میدهد!!!
به قول نویسنده قلعه حیوانات" همه با هم برابرند و البته بعضی ها برابرترند!توی این وانفسا که اگر کسی به یکی از حضرات بگوید بالای چشم حضرت اشرف ابروست یک راست میرود محل نی اندازی عرب! ان وقت "بعضی ها" درباره " "بچه مرشد " شان گفتند:"منطق ايشان بسيار روشن است و قابل استفاده برای اهل انديشه است، ايشان نظر می‌دهد شما هم نظر بدهيد، کشور ما کشور کاملا آزادی است.»
البته معنی و مفهوم حرفشان این است که :بچه مرشدشان آزادند هرچی دل تنگ مبارکشان به هرکی حالا نوح نبی باشد یا یکی دیگر بگوید" و اگر این مردم مظلوم چیزی گفتند حضرات آزادند هر جور خواستند بگیرند و ببرند و بیاویزندشان! کشور ما واقعا کشور کاملا ازادی است .!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر