۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

آی دزد!

مدتی این مثنوی تاخیر شد
مدت زیادی است که ننوشته ام و این برای سلامتیم اصلا خوب نیست! بهار با همه خوبی هایش رخوتی در جان ادم میدواند نگفتنی! القصه بعد از مدتها سری به وبلاگم زده ام دیدم حالش خوب است و دماغش چاق است!البته نه به چاقی تورم که دارد کم کم  متورم تر میشود و حضرات یکی این سر را می کشد یکی ان سر را و هیچ کس به فکر این مردم مظلوم نیست که با حذف یارانه ها باید چه قدر زیر بار این تورم چاق و چله کمرشان خم شود. البته اخیرا یک فرضیه مهم علم اقتصاد به اثبات رسیده که بر اساس ان با افزایش قیمت کالاها تورم کاهش می یابد باور نمیکنید نگاهی به روند افزایش قیمتها و به اعلام نرخ تورم بانک مرکزی بیاندازید!
یکی ازحضرات هم که این وسط  میدانچه با مشتهای گره کرده روی مبارک را به جماعت کرده با انگشت اشاره متبرکه یکی دیگر از حضرات را نشان میدهد و داد میزند که آی دزد بگیریدش و آن یکی هم دارد داد میزند دزد خودتی جماعت ایشان را به علت فحاشی و ابرو بری بگیرید اما این وسط نمی دانم چرا یکسری ادم از جماعت مردم تماشاچی که نه مالی برده اند و نه از دیوار بنی بشری بالا رفته اند گرفته و دربند میشوند! نمیدانم داروغه های شهر احولند یا فکر میکنند دور از جان خلق خدا احمقند!
این وسط هم دوستان چین و ماچینی اقایان خرید نفت را تا پنجاه درصد کاهش داده اند! یک پالایشگاه معظم هندی و ژاپنی ها هم کلا بی خیال نفت خریدن از این مملکت شده اند اما این وسط رييس اتحاديه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشيمی میگویید " همه چی ارومه" و کاهشی در صادرات نفت نداریم ما که سوادمان در حد اکابر است خودتان جمع و تفریق کنید ببینید معادله جور در می اید یا نه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر