۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

دنیای ارمانی بعضی ها

همه خوابند و من دارم می نویسم احساس میکنم شهر هم خوابیده زیر نم نم باران بهاری! در عصر جمعه !
این روزها "بعضی ها" اصرار دارند که این مملکت را پر از بچه قد و نیم قد کند یک عالمه بچه دماغو که توی کوچه با شلوارهای مامان دوز با خاک و خل بازی کنند و با تیر کمان بزنند شیشه همسایه را خرد و خاکشیر کنند. فکر نکید شوخی میکنم نخیر خودتان حساب کنید اگر همین در و همسایه و دوستان و اشنایان و وابستگان که خودشان با حقوق کارمندی و کارگری شان در سیر کردن 2 تا بچه وا مانده اند قرارشود به فرمایشات حضرات گوش کنند و دچار 7، 8 تا بچه شوند و انوقت خرج و مخارج خوراک و پوشاک و تحصیل این جماعت که از اسمان نمی بارد خب باید شلوار وصله دار اصغری را تن اکبری کرد و منیژه را نفرستاد مدرسه که کهنه های غلام بچه ته تغاری خانه را بشوید. این دنیای ارمانی " بعضی" هاست. 8 تا بچه دماغو در حال وول خوردن. اصلا این جماعت که نه پولش میکشد نه سوادش که روزنامه بخواند و اینترنت برود خب چی از این بهتر نه صدایی نه اعتراضی! 
حالا تصور کنید همین حضرت اشرف گفته که نصف مردم تهران باید بروند ولایت! حالا این وسط تهرانیها مانده اند اول بچه دار شوند بعد بروند یا اول بروند بعد بچه دار شوند. در حالت اول جمعیت تهران از حال حاضر هم بالاتر میرود و ممکن است به استانه انفجار برسد  در حالت دوم فکر کنم مجبور شوند کلنگ احداث یک یا چند تهران دیگر را در مملکت  بکوبند شاید هم مجبور شوند بچه ها را توی قوطی کنند صادر شان کنند موزامبیک!
تازه این زلزله هم که خود ماجرایی است .اینهمه سال کارشناسان گفتند خانه را خوب بسازید و حواستان به سرهم بندی خانه سازی ها در تهران باشد آقایان یک گوششان در بود یک گوششان دروازه حالا که میخواهند برای اینکه شبها راحت سر به بالش بگذارند و صدای الله اکبر مردم خوابشان را نپراند هی از خودشان پیش گویی زلزله ساطع میکنند و این وسط کل زمین شناسی را میبرند زیر رادیکال و ریشه سوم انرا میگیرند. با حساب اقایان انگار ژاپنی ها از مقربان درگاه حضرت خداوندی هستند  و همه از معصومینند که با اینهمه زلزله بی انکه شهر را خالی کنند کسی کشته نمیشود! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر