۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

خار پشت و "بعضی" ها

مادر خارپشت بچه اش را نوازش میکرد و می گفت چه پوست نرمی!!! باور کنید منظوری ندارم اما شما خودتان قضاوت کنید رئیس دفتر  "بعضی ها" در حالی که دست شان را در هوا تکان میدادند گفتند "درس‌های که "بعضی"ها به جهانیان آموخته است در آینده‌ای نه‌چندان دور در دنیا فراگیر خواهد شد، " و از "بعضی " ها به عنوان معلم روسای جمهور دنیا یاد کرد، ایشان از اوشان به عنوان کسی نام برد که مانع رسیدن یک پدیده شوم در بخش مهمی ازجهان شد.
خدایش از این تعریف حال کردید اما یک سخن راست گفته چون بخش عظیمی از دنیا به حول و قوه الهی از شر"بعضی ها" در امانند و هنوز"توهم" مدیریت جهانی به اجرا در نیامده بخشی مهمی از جهان در ارامش بسر میبرند و این ملت مظلوم دارند تنهایی از هاله نور ایشان بهره میبرند . در یک کلام همان "خفته به مرده به".
کتابهای محمود خان دولت  ابادی و فروغ خانم فرخ زاد و گلشیری هم که از نمایشگاه کتاب جمع شد فکر کنم دیوان حافظ و بوستان و گلستان سعدی و شاهنامه فردوسی و لیلی و مجنون و خسرو شیرین را هم که جمع کنند چند تا دوربین و چند تا برادر جایش نصب کنندد نمایشگاه کتاب امسال پربارتر میشود. مملکت با این همه ازادی دیده بودید!
حالا این وسط توی جابجایی ز بخشی از هدایای اعطا شده به محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوریِ وی، در جریان انتقال از موزه کتابخانه ملی به سازمان میراث فرهنگی گم شده چه اهمیت دارد فدای سر رئیس دفتر "بعضی" ها!!! تندیس و کابل تلفن که برده شد این هم رویش!
این وسط یک حرفی یکی زد، که ما از الان میگوییم ما نگفتیم ، خودتان گفتید!
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دوره دوم "بعضی" ها را با نرخ ۲۷ درصد، فاسد ترین دولت این نظام اعلام کرده است . 
یکی از عالیجنابان هم گفته سوء قصد به وزیر سابق جنبه سیاسی ندارد خب احتمالا جنبه اقتصادی یا ورزشی دارد اما راستی جناب از سروش 111  چه خبر و از پرونده استاد فیزیک دانشگاه و انفجار دم در خانه اش !! نکند انها را هم باید در برنامه 90 بررسی کرد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر