۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

نمایشگاه کتاب

صبح خروسخوان ادم بد خواب میشود وقتی میبیند وزیر علوم "بعضی"ها میگوید" اساس کار ما جذب حداکثری است مگر اینکه کسی با تبلیغ علیه نظام و ترویج مسائل ضد دینی اصرار بر رفتن داشته باشد" . ایشان اما نگفتند حداقل با حداکثر چه فرقی دارد چون با حساب کتاب ایشان کل الجمعین اساتید باید بروند خانه اگر نروند اوین چون فعلا "نظام " را پهن کرده اند همه جا ، هرکس خواسته یا ناخواسته بخواهد قدم از قدم بردارد پا میگذارد روی "نظام"، خب تقصیر بندگان خدا چیست که " نظام " همه جا را اشغال کرده و ابرویش را پهن کرده کف زمین تا تقی به توقی میخورد ابروی " نظام " به خطر می افتد بهتر نیست به جای بگیر و ببند یک خورده " نظام " را جمع کنند!!!
مثالش همین نمایشگاه کتاب که اسمش رویش است و از قدیم گفته اند که کتاب بد هم دوست خوبی است اما کو گوش شنوا! حالا هی کتابها را سانسورمی کنند و هی کتابهای سانسور شده را از نمایشگاه جمعشان میکنند و دو میلیون دوربین میگذارند سرتاسر نمایشگاه که چه شود! که باز ابروی نظامشان به خطر بیفتد ادم فکر میکند دارند نمایشگاه دوربین مدار بسته راه می اندازند نه نمایشگاه کتاب! این همه از ملت مظلوم می ترسند چرا کاری میکنند که باز ارد پشیمانی . چرا این دوربینها را نمیبرند دم تندیسها بگذارند شاید دزد ها را بگیرند ! مثل اینکه گرفتن و بستن آدمهای کتابخوان به مذاق اقایان خوشتر می اید تا گرفتن دزدان !
"راستی برادر انی که میبری تندیس است تندیس!! نه ساندیس!!"

۲ نظر:

  1. کتابهای آیت الله منتظری را هم از نمایشگاه جمع کرده اند و در پاسخ اعتراضات گفته اند ما دستور نداده ایم لابد دزدی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. آغامحمدخان قاجار: «اگر میخواهی بر این مردم حکومت کنی آنها را گرسنه و بیسواد نگاه دار.»

    پاسخحذف