۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

اسباب کشی

امروز اتاقهایمان جابجا  شد و کلی کار یدی کردم سه عدد میز جابجا کردم البته به کمک آقای دکتر, سه عدد کیس وکلی مخلفات آن را. بر ساخت یک بچ آزمایشی صد کیلویی درتمام مراحل ساخت نظارت کردم, به یکی دو نفر مشاوره روانشناسی دادم, برنامه سفرم به امارت را ردیف کردم، ... و یک کلام کلی عرق ریختم ولی وقتی رسیدم خانه دلم نیامد به دنیای مجازی سرکی نکشم.
دانشجوی دانشگاه حالی داده به دانشجو! اساسی . قبول که این روزها اکسفورد و سایر دانشگاههای معتبر و بعضی دانشگاههای مشابه معتبر خارجی تند تند به یکسری ایرانی نابغه مدراک دکتری تحویل میدهد اما خب ما غیر از نوابغ صادره از اکسفورد دانشجوی وطنی شریف و آزاد هم داریم که الحمدو لله کم نیستند. و حال دل شیر میخواهد دانشگاه رفتن برای عده ای.  وقت خوبی است برای اثبات ادعا.

۱ نظر:

  1. ادم دلش برای دانشگاه تنگ می شود وقتی چنین حالی به دانشجو می دهند.

    پاسخحذف