۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

من برگشتم!

مدتی بود که به خاطر قولی که داده بودم این وبلاگ را به روز نمی کردم الان هم  نمی خواهم خاطر عزیزی را که به خاطر او نمی نوشتم بیازارم اما گاهی دست خودم نیست کلمات وقتی تلمبار میشوند بر مغزم چنان فشاری می اورند که انگار قصد ترکاندنش را دارند.
ما که ازادیمان سیصد و اندی درجه است وقتش است که از ظلم و دیکتاری در امریکا بنویسیم و از خفقان و از کلی ادم فقیر و بدبخت امریکایی که هشتاد میلیون شاید هم بیشترند و این "باراک" خدا چی کرده نمیکند یک یارانه ای به شان بدهد و با اجرای طرح خوشه بندی فاصله غنی و فقیر را کم کند. اصولا امریکایی ها ملت بدبختی هستند چون دیکتاری بر این کشور حاکم است. اصولا روزنامه در امریکا آزادی ندارد و از انجا که ازادی در این ملک خودمان به مقدار غیر قابل تصوری وجود دارد نجات ملت مظلوم امریکا برتک تک ما واجب است و از انجا که" باراک" فریب خورده باید خودمان برای نجات ملت امریکا استین بالا بزنیم!
چر اینجوری به این وبلاگ نگاه میکنید شاید دارید فکر میکنید چند روز که نبودم سرم جایی خورده یا زیادی توی افتاب مانده ام نه برادر من! نه خواهر من! من حالم خوب خوب است فقط نخواستم زیادی زیر عهدم زده باشد برداشت ازادی کردم ازگفتار " بعضی ها" همین وسلام!

۷ نظر:

  1. گفته بودم ترک جام می کنم
    کفته بودم ترک می اما نگفتم کی کنم.

    پاسخحذف
  2. فرافکنی همیشه ی تاریخ، ابزار ترسوها بوده، کسانی که حاضر نیستند برای حل مشکل با اون مواجه بشن و با ندیدن مشکل سعی در مخفی کردن اون میکنن. حساب تاریخ با دیکتاتورها عینا همین هست، از شدت ترس فرافکنی می کنن و هر چه به پایان عمرشون نزدیک تر میشن، این خاصیت رو شدیدتر بروز میدن.

    پاسخحذف
  3. باراک حسین وقتی به یاد مردم مظلوم آمریکا نیست پس باید از این گوشه دنیا محمود به فکرشان باشد.

    پاسخحذف
  4. امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا...
    پیشنهاد می کنم بروید ترانه شطرنج داریوش را گوش کنید.

    پاسخحذف
  5. یه اصلاحیه:
    بارها من گفته بودم ترک جام می کنم
    گفته بودم ترک می اما نگفتم کی کنم

    پاسخحذف
  6. سلام. خواهش میکنم شما صاحب اختیارید. بنده که بدون اجازه شما رو لینک کردم به وبلاگم. موید باشی

    پاسخحذف
  7. aliآقا آدرس وبلاگ خودتان را بدین تا ما هم یه سری به شما بزنیم.

    پاسخحذف