۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

ملت و میزان

اینجور که به نظر میرسد اگر 3 میلیون نفر ارام وساکت بیایند محترمانه حق شان را طلب کنند نه تنها تجمع شان غیر قانونی است بلکه باید حقشان را هم گذاشت کف دستشان اما 200 نفر اگر فحش دادند و عربده کشیدند و تهدید کردند مجلس را به توپ بستن چون دنبال رای شان نیستند و از عزیزان هستند حق دارند تجمع کننده و  هرچی دلشان خواست بگویند! این وسط شخص اول مجلس گفتند :"مجلس را متهم میکنید!" اما بعد اقایان مجلسیان با دیدن این عزیزان غیور فوری حرفشان را پس گرفتند! ویک کم هم کلامی همدیگر را نواختند و ثابت کردند میزان رای ملت است البته تعریف ملت  جدیدا عوض شده است و تنها عزیزان جزو ملت قرار میگیرند و بقیه هفتاد میلیون جمعیت باید بروند غازشان را بچرانند. 

۸ نظر:

  1. بابا کجایی که تعاریف سالهاست که عوض شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. ناراحتی، شما هم بیان جزء200 نفر بشین تا هر موقع که دلت خواست حقت را بگیری و دیگران را متهم نکنی.

    پاسخحذف
  3. من وقتی ناراحتم که بیایم جزء این عده محدود و فحش و بد وبیراه بدهم به دیگران! فعلا همه را همین عده محدود متهم میکند! ما که باشبم کسی را متهم کنیم!:)

    پاسخحذف
  4. تاریخ همیشه تکرار میشود و این هم تکراری دیگر از تاریخ دردناک کشوری است که مردمانش به نیندیشیدن عادت دیرینه دارند و به فراموشی الفتی ابدی.

    پاسخحذف
  5. آیین عشق بازی دنیا عوض شده است
    یوسف عوض شده است زلیخا عوض شده است

    پاسخحذف
  6. جناب molana بهتر است بروید از مثنوی داستان شیر وروباه و نحوه تقسیم غذا توسط روباه را بخوانی آن وقت پی می بری سیاست عنی چه و سیاست مدار کیست

    پاسخحذف
  7. جك جديد شنيدي
    همين بعضي ها كه ميگي شدن معجزه هزاره سوم
    كتاب هم دربارش نوشتن
    به نظر من هم كه واقعا معجزه است
    ميگي نه
    كجاي دنيا مثلشو سراغ داري؟؟؟؟

    پاسخحذف
  8. سلام بر استاد خوش قلم. احوالات؟ يه مدت نبودم از فيض اين قلم جيگر خون شما محروم بودم. انشاالله هميشه سبز و داير باشي مولاناي عزيز.

    پاسخحذف