۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

بچه مرشد

آدم که دچار سرماخوردگی میشود تازه هوس های عجیب و غریب به سرش میزند مثل خوردن غذای چرب در زیر باران ممتد زمستانی! ...و نشستن پشت کامپیوتر و وبلاگ نویسی! با وجود تیر کشیدن ستون فقرات به قوت 8 ریشتر یک خورده بیشتر . گفتم ریشتر یاد بندگان خدا در هائیتی افتادم خدا نصیب هیچ بنده اش نکند! اما زلزله فقط که از نوع لرزانکیش نیست ادم گاهی دچار زلزله زدگی میشود بی انکه زمین بلرزد مثل اینکه ادم یکهو یک مرتبه و تالاپی میشنود قرار است تا سه سال دیگر در این ملک مظلوم یک دانه فقیر هم نماند حتی  یکدانه محض نمونه در موزه! کاری که در سی سال شاید سیصد سال یا سه هزار سال نشد میخواهد سه ساله بشود اما باید یاد آوری کنم سه سال یعنی 365 ضرب در 3 برابر 1095 روز البته اگر بعضی ها باشند که ببینند و اگر جمع و ضرب بلد باشند و اگر بدانند فقر یعنی چه !
البته "بچه مرشد" ایشان یا شاید هم "مرشد" ایشان فرمو دند نوح  مدیریت درست نداشته چون عدالت را رعایت نکرده است خب شاید ایشان چون مدیریت مرشد شان را دیده اند همه را با آن مقایسه میکنند واقعا نوح باید ببیند چطور اینجا عدالت برای مردم رعایت می شود یاد بگیرد راستی اگر نوح نسل بعضی ها را از خطر انقراض نجات نمیداد شاید بهتر بود!
 یک از "اساتید" هم که تا حالا میگرفته و می بسته حالا میگویید من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود راستی کسی بیاید ما را روشن کند چی شده که باید بعضی ها بسوزند !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر